Godmorron :)

vaknade typ aldeles nyss av att en dum telefon ringde och väckte mig. kanske bra endå för jag vill som inte sova bort hela dagen :)
Idag äre ju sista ridlektionen och det känns lite tråkigt faktiskt ;/ nu vill jag iaf rida Bubbis den sista gången så får vi se hur det blir efter sommarlovet. Hoppas verkligen inte att jag har vuxit ur honom under sommarn då blir jag ledssen. ;/
men aja det får bli som det blir.
Vad ska alla ni gör under sommarn då? jag själv ska åka till stockholm och ner till skåne ett tag och hälsa på mina små kusiner Zoe och Ian.:)
Sen så ska jag typ försöka leta upp lite tävlingar som jag kan vara med på med Mulle nu sista året det går ju som bara bättre och bättre för oss och det känns kul! :)
--
Idag så kommer jag nog fara ner till maxi och köpa euroshopper choklad ( bara för att det är billiga ) som kostar typ 5 kr på maxi så jag kanske köper 2 dåe :P

nu ska jag väll se om det finns något att äta till frukost:) hoppas det finns rostatbröd..
PussochKraam<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback