i'm back

hejsan hoppsan bloggen :)

jag har inte dött som en annan michael jackson utan direkt jag kom hem från stockholm så skulle vi åkte till farmor och farfar i lycksele 1 vecka och de har ju ingen dator så det betyder ju ingen bloggande :)

Har ganska mycke bilder från sthlm att ladda upp men jag gör det lite senare men jag lovar att de kommer att komma innan nästa söndag! :)

igår var jag iaf på umelagun hela dagen med vendela och lillsyrran :)
vi blev jagade av ngn läskig kille haha :p
sen sov V över hoss miiiig ;)

blev en ganska jäktig dag först så cyklade Vendela till mig från stan och sen så cyklade vi till umelagun och badade och sprang runt och sen så cyklade vi hem och sen skulle jag och vendela ner på stan igen för att hämta grejer och då  cyklade vi till stan och tillbaka igen och sen åt vi middag och sen for vi ut och hoppade studsmatta och sprang runt och sen så dog vi framför en film med en stor godis skål och massa dricka :)

aja, nu ska jag kanske speeela lite tv spel för det är typ alldeles för varmt ute. 25 grader och klockan är bara 10.40 ;p
haha, omg har sverige blivit något utland eller? haha aja, nu ska jag gååå tjadååå! <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback