heej hann inte uppdatera igåår :)

Det var ju tisdag igår och då hinner jag nästan aldrig uppdatera :)
Red ju Tingis på Hippo igår och hon var jätte fin men väldigt pigg och ganska stark :)
Hon blev lite svettig och vi jobbade inte med så komplicerade saker :P Typ volter och lite skänkelvikning :)
Jag känner också att hon har blivit riktigt bra i galoppen nu den senaste tiden :) det känns verkligen super!! :D

För dig som undrade vars jag beställde Tingelings jul saker så gjorde jag det på Börjes Tingsryd
Länk till hemsidan


Det var ju somsagt både billgt och gulligt!! :D

Idag har vi tränat inför lucia tåget :P det är ihopslaget 7-8-9 så alla som vill vara med får vara med :P
Vi har övat på massa sånger som jag går runt och sjunger på hela tiden :P

Ajja, nu ska jag nog plugga lite Tyska eftersom jag har prov imorn och sen ska jag... hitta på ngt :P ha det bra vi sees snaart<3






tack :) Men vars fins den dära luvan på hemsidan? :]

2009-11-11 » 17:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback