Är med Becc<3

Heej, är med Beccis nuu :) Vi har varit hos Tingis och jag har ridit i ca 30 minuter på banan idag bara för att kolla om våran nya sadel passade och det gör den :D Den passar ganska perfekt men den är lite stor i sitsen men min lilla rumpa blir nog större med tiden haha :P Tingis var superfiiin och frustade mycke! :D Då blev jag glad :P hihi. Sen for jag och beccis ner till maxi och köpte bröd och godis :P haha, klaga inte vi är faktiskt ganska smala...ibland :P Sen så har vi ätit soppa till middag och gått ut med vovve. Har kollat på bloggkoll (prenumenera på min?) och såg en film på fokis blogg om hur man gör den dära rosett frisyren :) Den varkade endå ganska enkel att göra så den ska jag pröva i morn :P haha bblir altså att gå upp typ 5 på morgonen ifall jag ska klara den :P då har jag ca 3 timmar på mig :P haha, oseriös dåå men skulle nog behöva så lång tid :P
Jaa, sen har jag och becca planerat vårat hallowen mys som vi ska har hemma hos mig på hallowen. Lovar att vi kommer gå upp minst 30 kilo var:P haha vi ska väga oss på morgonen innan vi börjar tjocka oss och sen på kvällen innan vi ska sova :P då får vi svaret hur mycket man kan gå upp på en kväll :P Usch hoppas inte resultatet blir för hemskt! :P haha men det tror jag inte :P
aja, nu ska jag typ följa Becca en bit på vägen för hon ska cykla hem och jag ska gå och lägga mig tidigt för jag är trött :P aja vi sees puss godnatt<3






Finns inget som heter endå. Ändå heter det. Lär dig stava!!!!

2009-10-15 » 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback