har varit på träning med tingis idag...

och det gick superbra! :D

Rider ju fortfarande på hacket och det känns som om jag verkligen börjar lära mig rida på det nu :)
Vi hade en jättejobbig bom övning med studs idag :)
Tingis jobbade riktigt bra och blev ordentligt svettig! Hon är ju inte heller rakad men vi ska typ göra det på söndag :)
Jag fick bra feedback från camilla sen och hon tyckte att hon såg skillnad på hennes sätt at röra sig från förra gången hon såg henne för ca 2 veckor sedan och då blev jag glad :D
Sen hade vi ett teori pass där vi pratade om att använda alla säsonger på bästa sätt :) Sen pratade vi omhur man gör när man ställer av hästen till vintervila och hur man sätter igång hästen igen :)
Det var faktiskt väldigt intressant :)
aja, men nu så ska jag lägga in Beccas blogg design på hennes blogg puss och kraaam<3

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback