Twilight!! :D<3<3<3<<33

Nu har jag iaf läst ut Twilight för ett tag sedan och jag är såå sugen på att läsa New Moon men jag vill inte förstöra filmen som sagt. Men läsa om Twilight tänker jag verkligen göra!! :D Och sen SKA jag se filmen!! New Moon kommer ju ut den 20 November och sen kommer Eclipse ut den 8 eller 9 April :D
Jag ska see!! :D

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
asså jag HATAR sony ericssons hörlurar till telefonen!! De har gått sönder och nu kan jag inte lyssna på den musik jag vill!! Eller det kan jag ju men jag kan inte ha den på min volym. Just nu längtar jag efter att sätta på högsta och låte musiken spränga mitt huvud! Det är bara såå skönt! längre ner en sjuukt skön låt!!<3





 blunda och lyssna såå härlig bara<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback