Hejhopp och hallå

Har ju egen häst på elevens val på skolan så jag slutar nu mera halv 2 på onsdagar :) Ska åka ut till Tingis senare ikväll för jag vill hinna se förhäxad på tv ^^, missar ju det hela tiden annars.

Såg att det var någon som ville att jag skulle ha en frågestund snart. Skulle ni vilja det? Det skulle vara kul att veta hur många som vill det för då vet jag ifall det är värt att ha en frågestund. Så ALLA som vill att jag ska he en frågestund komenterar att de vill ha det:P


Just nu så tittar jag på Extreme Makeover på 3:an och det är i Kentuckey. Och där är ju Galopp en ganska stor sport. Asså Sataaaan vad kul det skulle vara att pröva ponnygalopp med Tingis!! Hon skulle säkert tycka det var superkul att bara få sträcka ut och tävla med alla andra ponnyer! Hon är ju galet snabb och hon är ju en tävlings häst precis som jag är en tävlings människa.

Skulle verkligen vara kul att pröva.

Sen är det tydligen 3 tävlingar på rad nu i Maj. Först den 2 maj så är det en klubbis på hippo. Typ som en träningstävling utomhus så man får hoppa på ute banan en gång innan den riktiga tävlingen som är den 7-8-9 och sedan veckan efter det så är det vännes och sen så är det 2 veckor i mellan och sen är det dressyren. Så jag kommer ta det ganska lugnt nu när det är så mycket nu i maj. Funderar ifall jag ska hoppa en L:c eller L:b på träningstävlingen... Ska ju tävla L:B på hippotävlingarna så det lutar åt att hoppa L:Bn ute:) Det gick ju supersämst förra träningstävlingen men det vet vi ju varför nu så den här kommer nog gå bra. Hoppas bara att underlaget är förhårt. Har ju märkt att Tingis tycker bättre om mjukare underlag. Så jag hoppas att hon tycker det som är på utebanan duger :) Ska ju ändå bara hoppa en klass på träningstävlingen och en klass på hippo :)

Näe, nu ska jag gåå måste hinna kolla bloggkoll också :)

Prenumenera komentera<3






FRågestu´nd :)

2010-04-21 » 14:52:01

skulle vara kul om du hade frågestund!:)

2010-04-21 » 16:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback