Lördag ^^,

Morgonnn är väll allt jag kan säga just nu, Det är grått på himmlen och typ -2 grader PERFEKT :) Fast det kunde gärna ha fått vara sol men eftersom jag ska rida Esset idag och det ALLTID är superdåligt väder (eller underlag..) så ser det faktiskt rätt lovande ut med vädret. Nu får man ju bara hoppas att underlaget inte har frysit ihop för mycket för då får vi en skridsko bana eftersom Conny plogade igår. Men jag tycket att han plogade lite för mycket eftersom nu ser man nästan den vanliga grus banan... Men det är ju inte mycket käle i marken i år! :D Bara 20 cm och det brukar vara typ en halvmeter eller mer :D Men det är ju för att vi fick snö så himmla fort och då hann det aldrig riktigt frysa :) Ska väll rida ut med Tingis idag... Hoppas på att vi inte möter några läskiga bilar m.m Usch blir så trött på henne när hon ska flamsa runt för minsta lilla grejj.

Kan ju försöka lägga upp en vecko planering nu för nästa vecka alltså påsklovs veckan ^^,

Måndag: Uteritt travarbete
Tisdag: Maja rider dressyr på hippo
Onsdag: Ut och skritta
Torsdag: Hoppträning med idrottslyftet för Kerstin Martinsson :D
Fredag: Ute lugn tur lite travarbete
Lördag: Ut och Skritta
Söndag: Vanlig hoppträning

Blir som ingen riktig vila för henne men skritt dagarna räknas som hennes vila tycker jag :)
Näe, nu ska jag gå och börja göra mig i ordning, Alex kommer om 45 min sees :)

 Nya favvobilden heltklart!! Den var så himla mäktig och hon är så grymt högt över!! :D<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback