nanana

Har varit i stallet nu och sitter och tittar på Biggest Loser på 5:an :)

I stallet så gick jag en promenad med Tingis och sen så lekte vi lite grann på banan och tränade lite lydnad :) Typ att hon skulle följa efter mig och stanna när jag stannade o.s.v :)
Det gick faktiskt riktigt bra och hon var jätteduktig :)

Sen så smörjde jag hennes "bling bling" träns och martingal, mockade lite i hagen och sen tog jag in hästarna :)

Imorn äre tydligen markarbete med Elisabeth Andersson och inte hoppträning med Kerstin Martinsson :) Känns lite tråkigt att jag inte kan vara med på hoppträningen då för Kerstin men markarbete är ju väldigt bra för henne :)

nu ska jag gåå puzz<3

 "bling bling" tränset och martingalen ^^,






Har du några tips att tänka på på hopptävlingar? :) Tacksam för svar :D

2010-04-07 » 21:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback