But i hope you remember

Nu är jag hemma igen:) Det har varit mysigt att vara i stugan och vi har badat ( hunden med ) och ätit kräftor och tittat på tråkig friidrott på TV ocgh ätit tårtaa ^^,

Idag har vi badat ännu mer och sedan legat utslagna på gräsmattan och solat och det var verkligen jättevarmt ute!! Det var typ 35 i solen så det var verkligen supervarmt!!

Sen påväg hem från stugan släppte mamma och pappa av mig hos Tingis så då red jag en stund barbacka och snirklade runt på någon konstig väg och sen red jag lite vid kyrkogården:)
Red inte spec länge och det blev ganska mycket trav. ville faktiskt komma hem ganska fort för jag är verkligen jättetrött!! Var helt död efter vi hade badat och inte blev det bättre av att ligga och sola i någon timme. usch det kändes verkligen som om någon hade kört mig genom en mangelmaskin :S

men efter ridturen vaknade jag till eftersom jag var tvungen att springa till bussen för att inte missa den.

Har laddat in bilderna som jag tagit igår och några idag ska bara försöka redigera till de lite först:)

svar på en fråga också :)

Tingis är en maxad C-ponny ( 139.0cm i mhk ) och vi är inne i tävlingssäsong:) som tex nästa helg äre tävling i stöcke och då hoppar jag L:c+5 på lördag och L:b+5 och L:a på söndagen:) L:c+5 och L:b+5 är cuper som jag ligger 1:a i L:b+5an och 2:a i L:c+5an :) sen blir det min andra L:a med Tingis :D Första var ju under derbyt<3








» s

jaha, jaa då har någon annan anmält dig!!



2010-08-14 » 19:43:21

asså varför rider du inte lb+5 på lördagen? eftersom du hoppar la på söndagen och det är ju en dm klass..

2010-08-14 » 19:45:56

Åh vilken fin bild :) lycka till på tävlingen!

2010-08-14 » 20:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback