Do you really want me

kallt Kallt KALLT!!!

Jag trodde jag skulle frysa av mig fingrar och tår i dag i stallet! För att inte tala om ansiktet!!
Tur att min älskade lilla ponny är varm och mysig jättesnäll!:D<3 Hon har verkligen varit en ängel de senaste 2 veckorna så jag undrar när monster perioden kommer börja igen för jag tror inte att hon kommer vara ängel föralltid men jag är glad så länge det varar!:)

Imorn ska jag följa med till hippo och kolla på  RS julklappshoppningen som Maja ska tävla så jag ska agera proffs filmare ;) Eller nå liknande(A)

iallafall  så får man ju hoppas att det inte blir allt för kallt imorn så man slipper dö när man ska rida men eftersom det tydligen ska vara 10 grader mindre än idag alltså -27 grader imorn så kommer jag klä mig för en resa till Antarikis:S

ajaa nu ska jag gåå hoppas ni haft en bra daaag chaaooo ;)<3



30 Seconds to mars - Hurricane






Fin bild :)

2010-12-23 » 13:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback