Färdiggg!!

Nu är Designen fäärdig!! :D Gillar ni den? :D jag ÄLSKAR DEN!!!<3

hihi och Liuyi jag vet att Det ientligen inte är samma låt men man brukar också säga att det är bellas lulleby fast det ientligen är Esmes favvo låt? visst vare så? :) hihi ^^,<3

Jag kommer få vänta länge på filmen men ändåå jag vill verkligen inte förstöra filmen för alla säger att sista boken är bäst och då har man säkert jättehöga förväntingar på den och då kommer filmen garanterat bli förstörd (A)
aja<3


Nu har jag ätit middag och en semla (A) Det är ju semeldagen idag (fettisdag) så då måste man äta minst 1 semla. Men semlorna är så stora och mättande att jag omöjligt kan äta mer än 1 :P
Aja...har nog inget mera att skriva om men puss vi sees<3






» Elin

Jadå! :)

2010-02-16 » 18:17:17

Jättefiin! :D en fråga det står "i kameraväskan" på sidan sen är det bara en bild på din kamera. undrar om man får veta mer vad du har för kameragrejjor? :) typ objektiv och sånt? :D hade varit kul tycker jag. älskar din blogg<3

2010-02-16 » 19:43:14
» Saga

Jättefin design :)

Ja om du vill kan du göra om den. Jag kan skicka ett mail. Kram / Saga :D

2010-02-16 » 20:08:33
» Liuyi

Wohoo !! jag var med i Johannas blogg :O hahha skojja bara :P okii, tänkte bara ifall du inte visste att det inte var samma ;) aja, ha det så bra! PUSSKRAM

2010-02-17 » 19:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback