Inget vatten!!!!! :O

imorse skulle jag ju stiga upp klockan kvart i 7 för att hinna duscha och göra mig iodrning innan jag skulle ringa veterinär Lars Göransson (Tingis ska ju vaccineras måste vacciners mot botulism snart) och då när jag hade precis hoppar i duschen och skulle sätta på vattnet så kom det inget vatten!! Hur glad blir man då på en skala från 1-10!!? :O Så då fick jag sätta på mig nattkläder igen och springa ner och säga att vi inte har något vatten. Då sa jag det till pappa som skulle gå ut och kolla och då visade det sig att dörren till vårat ute fråd hade gått upp under natten och ståt på vid gavel och där inne har vi våra vatten leder och de hade ju frysit ihop under natten så det var väll självklart att vi inte kunde få något vatten då!! Så då skulle pappa försöka tina upp rören så då ställde han en värmefläkt under rören och sen var det bara att vänta. Klockan hann ju ticka iväg ganska mycket så jag ringde göransson och vi ska vaccinera Tingis på Söndagen efter vi har tävlat eftersom han kommer vara veterinär på plats där :) Sen så skulle mamma kolla ifall vi hade fått tillbaka vattnet och då hade vi det!! :D då var klockan kanske kvart över 8 och sen så hoppade jag rätt in i duschen<3 Men då hade vi ju bara varm vatten och det varmvattnet var KOKHET!! Jag trodder seriöst att jag skulle bränna sönder mitt huvud så jag kunde verkligen inte duscha mer!! Men sen efter ett tag kom kallvattnet tillbaka och jag kunde duscha normalt ^^,<3

Man känner sig verkligen handikappad utan vatten för man kan ju inte göra någonting utan vatten!! :O Mamma och pappa kunde inte äns göra kaffe så de var ju otroligt glada hela morgonen :P Så mamma började tina snö för att kunna få kaffe vatten hahaha, men sen fick vi ju som tur var tillbaka vattnet igen<3

Jag börjar iaf sent idag klockan kvart över 10 så det är därför jag kan sitta och skriva nu :)
Tingis ska ha en vilo dag idag så mamma ska ut till henne nu på morgonen eftersom senare på kvällen idag ska vi åka på hippo och spåna boxar inför tävlingen :D Taggar som SATAN nu!! Det får gå som det går men jag tänker göra allt jag kan och det tycker jag borde räcka men vi får se :D aja, men nu ska jag gåå puss vi sees<3

 jag har seriöst aldirg blivit så glad över vatten någonsin<3





ååh herregud, jag hade dött ! xD

Tänk på dom stackars barnen i afrika också :(

2010-02-25 » 18:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback