Propp!!!

Nu har ju proppen till Surf tävlingen i april kommit ut!! :D

Haha, känner att jag är otroligt tidig med att hålla koll på allt sådant :P jag är typ alltid först med att anmäla mig till olika tävlingar men det är ju bra :P eller?



första klassen är en L:d
Andra klassen är en L:c
Trejde klassen är en L:b (kval mountain pony cup någonting)
Fjärde klassen är en L:a

jag ska hoppa L:C och L:B så det ska bli kuuuuul!!! :D men nu ska vi börja tagga till februaritävlingarna som är om 2 veckor!!! :D TAGGA SOM SATAN NURÅ!!!???





Hej! Kan du inte förklara vad alla A0/0...osv betyder i en propotion/tävlingssammanhang? Jag förstår inte så mycket, handlar det om när det är omhoppning osv? :)

2010-02-13 » 21:32:13

det är jättebra! det gäller att ha ordning och reda på allting! :)

Till ovanstående kommentar så finns alla bedömningar i TR :)

2010-02-13 » 23:21:36

Jag ska nog vara med i den tävlingen med Jossi ;)

2010-02-14 » 10:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback