Strike a Pose

Tänkte lägga upp bilder som jag tog igår :) + 3 stycken från hoppträningen. Eftersom slutartiden blir seg när det är dåligt ljus så blev bilderna suddiga och ganska oskarpa de som togs i ridhuset så det var bara 2 som jag hoppar på som blev "okej" om man säger så.men de var fortfarande inge bra. Ska ta med kameran till hippo imorn tror jag ska pröva och se ifall det var pappa och maja som sög på att fota eller om det är kameran :)

Idag så red jag ut med Maria och Cherie :) Vi red kanske 45 min och skrittade mäst och travade lite grann. Ett tag var hon ganska tjaffsig för hon ville bara studsa på stället och köra upp mulen och sen ville hon inte gå fram men sen gick det bra :) aja, nu ska jag sluta babbla och lägga upp bilder :)

jag börjar med de jag tog igår morse....












Hopptränings bilder







Som ni ser så blev slutartiden vädligtdålig. men jag tror också man behöver lära sig inställningarna till kameran bättre. :)

Vilken av alla bilder i det här inlägget är eran favorit?
Min är nog bild nr 4 när den gröna växten lutar mot fönstret med 2 vattendroppar på :)

aja, nu ska jag gåå det blir en lång dag imorgon pusshejj<3





Alla bilder var jättsnygga! Men jag tycker nog oxå att nr 4 var snyggast, och den med rosa blomman<3

2010-02-09 » 15:46:52

fina bilder! :D <3

2010-02-09 » 18:50:58

har ni en system?:)

2010-02-09 » 21:36:09
» ;)!

för att vara system kameraa så blir det inte så bra bilder. elr är det du som inte tar bra bilder;p

2010-02-10 » 19:26:21
» Saga

Finfina bilder :D

2010-02-10 » 20:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback