Uggs!!!

Nu när jag kom hem från skolan hade mamma köpt Uggs till mig :D
hihi, Uggs är så grymt roliga skor eftersom de blir jättehalkiga och de är sköna :) 2 stycken svarta par ett par korta och ett par höga :) Nu är det ju inte äkta uggs men ändå :D

aja, idag har det slutat blåsa så det är inte snöstorm ute idag vilket är otroligt skönt eftersom då kan man äntligen rida :D Blir en tur i skogen och idag blire konditions träning :D Mycket trav och galopp jobb i lugn takt :) Imron ska mamma ta henne så då får hon nog vila en till dag... inte så bra men jag kunder verkligen inte rida igår det var HELT OMÖJLIGT!!
aja, imorn kanske jag ska vara med Becca :) Min lilla älskling fyllde ju år i Tisdags så nu ska hon typ fira sin födelsedag hos sin mamma imorn så det är inte säkert att jag kunde vara med henne :) den 6 februari ska jag och Beccis ha födelsedags middag hemma hos mig :) sen ska hon sova här och sen blire att fira min riktiga födelsedag på söndagen för då fyller jag åår :)
aja, men nu ska jag gåå vi sees sen<3







varför så många par skor? :D <3

2010-01-30 » 10:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback