Snaaaaaaaaaaaaark

Usch är verkligen supertrött!!

Orkade inte uppdatera igår så jag göre nu iställe :)

Eclipse var bra bra bra bra bra bra bäst!! :D

Heeeelt wonderful!!<3 fast i början tyckte jag att det var för mycket som inte stämde med boken men sen blev det verkligen superduper bra!!! :D

Såå verkligen sevärd!!!!

Längtar verkligen tills 4:an kommer ut!! :D

Håller ju på att läsa om boken Eclipse nu också då har jag läst om alla 3 böckerna 2 ggr ^^,

Sen for vi ju in på hippo med T och M och red först i ridhuset och sen ute på "framridningsbanan" :)

Det är ju stora dressyrtävlingar på hippo nu så vi var lite osäker vars man kunde rida :)

Tingis var väldigt fin vissa stunder och sen visssa stunder blev det bara massa fajt mellan oss.
Som när jag kom på den dumma ideén att vi skulle träna galoppombyten -.-'

Hon blev bara jättesur och slutade helt att lyssna -.-

Så vi fajtades ett tag med det tills jag var tvungen att ge upp eftersom jag vet att det blir inte bättre av att jag blir arg eftersom hon blir ännu argare -.-'

Ibland önskar jag verkligen att jag hade en gammal valack istället som gjorde allt man bad honom om :P
Men det skulle inte vara lika kul för då är det ju ingen utmaning heller :)

näe, nu ska jag hoppa i min nya bikini och lägga mig i solen ett tag :)

Maja har ju Tingis idag så I'm free :)

Imorn äre hopptävling och den börjar klockan 4 så det blir ingen tidig morgon :D Men ska iallfall åka ut dit och putsa upp grejjerna och packa iordning o.s.v :)

aja, men nu ska jag gåå pusshejj<3
 käärleeeeek<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback