Tävling i Stöcke L:c

Nuu är jag hemma från tävlingen med lilla söötponny :D

Tog ut henne på tok för tidigt så det blev en väälsigt lång vänta och fick skritta typ i 20 minuter så blev helt fel beräknat där fy fy på mig!!

Sen ville hon ju inte gå in på framhoppningen så mamma fick leda in henne och sen så fick vi först ett stopp på lilla hindret :P haha hon var jätte ofokuserad och bara rusade runt :P

Sen gick det bättre och sen vare min tur att rida :)

Tingis kändes jättefin och taggad och vi gick nolla :D

Sen fick vi vänta igen för omhoppningen:)

Hon kändes superfin och vi fick en riktigt bra tid och vi ledde ända fram till slutet där näst sista ekipaget slog ner mig så jag kom 2:a!! :D

men 2:a är ju ändå huur bra som helst!! :D

Det skillde 1 tiondel mellan oss 2!! Asså 1 tiondel är INGENTING!!

Är såååå sjukt nöjd med henne!!:D

Nu de senaste 6 klasser jag ridit med henne har jag kommit 2:a 2:a 4:a 1:a 1:a och 2:a :D

HUR BRA ÄR INTE DET!! :D

Taggar verkligen nu till L:bn imorn och förhoppninsvis laget!! :D

Det verkar som om det bara blir 1 lag ändå och då är vi typ 7 som vill vara med :S
Fast jag blir faktiskt vädligt besviken ifall jag inte kommer med!!

aja, men nu ska jag gåå önska mig lycka till imorn!! :D



Bästa ponnyn!!:D







» Emma

Duktiga ni är! :D GRATTIS!!

2010-07-04 » 00:06:37

hahah kunde inte låta bli att skratta lite när ni stoppat på lilla hindret :] Lät så kul! ^^ Men grattis till andraplatsen!!!! :D:D:D Älskar din blogg!<3

2010-07-04 » 00:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback