Vad har jag lärt mig idag..

nr 1 : Att akta fingrarna när man ska dra vagnar genom trånga dörrar för annars klämmer man fingrarna...

nr 2 : Att man inte kan trycka in pappkartonger hullerombuller i kartongpressaren för annars ryms de inte...

nr 3: att använda kniv när man ska sprätta upp kartonger för annars gör det ont i fingrarna...

nr 4: Att hålla i kartongerna med 12 kilo macaroner hårt för det gör ont om man tappar de på foten...


Har iallafall kommit hem från jobbet idag och ni ser ju bara vad man lär sig alltså!! Viktiga grejjer det där!! :P

Maja tog ju Tingis idag så nu ska jag typ bara vara hemma och sooova man blir verkligen galet trött av att vara på jobbet en hel dag! Såå mycket människor överallt och varor och det bara snurrar i huvudet efteråt!

Aja, snart får jag min lilla lön så det bli suuper!! :D Mitt barnbidrag borde komma idag också så det blir ju super att ha till imorn, eftersom dåå blire staan med Mandaa<3

aja, nu ska jag kolla runt ltie hörs snart pusshejj<3











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback