Chill out!

Blev att beställa hämt pizza till middag och det kändes ju inte helt fel kan man ju säga och daaamn vad mätt man blev sen!!

Sen har jag chillat lite grann och sett lite vänner och målat naglarna mörkrosa och tånaglarna lila :P
viktig information där!! :P

Sen har jag kollat startlistorna inför stöcke och jag har bra startnr och häst nr 60 ifall jag inte skulle glömma det :)

Sen har jag varit och hämtat ut bio biljetterna till Eclipse och gissa om man taggar sönder!! :D
Hoppas verkligen filmen är bra för jag har verkligen väntat länge på den nu !! :D

Imorn blire iaf stan med Manda :D och eftersom det verkar som Subway har lagts ner någon gång under tiden jag inte hunnit vara på stan så har jag ingen aning om vars vi ska luncha nu!! :O

Vars ska man äta lunch då!! :O Subway är ju vårat lunch ställe!! :O vägrar äta på donken! :(

aja man får väll äta på starz eller något sånt...

haha nu sitter jag och kollar på svenska hollywood fruar asså OMG kan de bli per patetiskt än så där :P haha de är typ över 50 och ska ha en barbie fest med massa killar i 20 års åldern  och maria montazmi som har 92 tofsar hemma  -.-'

näe hur orkar man :P aja, nu tror jag att jag ska gå och göra en till peel off mask men den var riktigt bra så jag tycker att ni som har problem med eran hy ska pröva den för det blev faktiskt ett märkbart  resultat!! :D

pusshejj<3

 haha gammbildNNN!! :P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback