FUCK YOU THEPHONE HOUSE!!!!

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad irriterad jag blir!!!

Igår när jag äntligen ska få hämta ut min lilla telefon så visar det sig att min gammla inte gick att laga så jag fick en ny likadan.

Men sen nu när den har legat på laddning hela natten fungerar den inte!!
Eller den går att sätta på och göra alla grejjer men titt som tätt stänger den av sig själv :(
På typ 20 minuter stängde den av sig 6 ggr!

Känner ju bara taack thephone house tack ni har verkligen gjort ett bra jobb!!!

Gissa vem som ska lämna tillbaka den där skräp telefonen!! JAG SKA HA EN NY!!!!!!!!!!!!!!!!!



iiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh snart åker vi!!!! :D om ca 40 minuter så ska vi åke ner till flygplatsen!! :D

asså OMG det kommer bli så kuuul!!!

Fatta att jag och Manda typ har längtar efter det här sedan Oktober!!:O helt galet va och nu sitter vi här och ska åka!! :D

Våran lilla röd/rosa digital kamera åker självklart med :) Inte för att jag har frågat någon ifall jag får ta den men lika bra att inte säga något :)
Har fått pengar av mormor och morfar och sen hämtade mamma ut mitt barnbidrag eftersom det inte om in på mitt konto förra månaden :)

iallafall så nu måste jag gåå men vi hörs senare och då i stockholm!!!! :DDDDD

 Jag är glaaaaad men jag säger bara FUCK UUUU till Thefuck house!! ^^,





HAhahhaha xD

Ha det så kul på resan! :D

2010-06-11 » 07:54:59
» hanna

hade så roligt !! :)

2010-06-11 » 10:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback