Goodiss ^^,

Ansiktsmasken var ju riktigt riktigt bra!! Billigt och bra det är min melodi och jag rekomenderar den verkligen!! :)
köpte den på maxi för typ 16 spänn :)

Har precis ätit lite grillad fläskfilé me klyftpotatis till middag och nu till efterrätt en stoor häärlig godis påse ^^,

Kan det bli mer perfekt!!? :D

Har också pratat med Manda på sms min lilla utlänning kom ju hem från turkland igår tror jah!<3 Blir ju till att gå på stan på tisdag och då behöver jag hitta följande :

Bikni - underdel och överdel
Ögonfransböjare
Ny mascara både vattenfast och vanlig
Nya lösnaglar
Kilklackar - helst i med kork eller rep klack

näe, nu tycker jag starkt och tydligt att Charlie i 2½men ropar på mig vi höörs^^,









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback