huvudvärk! -.-'

Var ju inte precis det jag ville ha nu när jag har vaknat -.-'

Tror inte jag kommer fara ut och springa då eftersom då kommer der garanterar bli ännu värre så jag tror att jag ska trycka i mig ipren och sen lägga mig i soffan och sova vänner tillsammans med Basse:]

Idag äre ju Tisdag och det betyder ju maja dag och det betyder tråkig dag för mig...
får väll se vad jag lyckas hitta på då.

Jag orkar verkligen inte ringa någon och dra till stan för stockholm tog verkligen slut på mig och Manda:P Usch jag är absolut inte shoppingsugen kan jag ju bara säga!!
Men jag antar att jag kanske kan åka ner till The Fuckhouse och skälla ut de angående min telefon!!

Näe, Ipren och soffan kallar vi hörs senare pusshejj<3


jag har nog shoppat så jag klarar mig ändå...eller?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback