Midsommar^^,

For ut till stallet idag vid 10 och red på ängen med Elin och Mio :) Det gick faktiskt rätt så bra hon var ganska pigg och glad :) Red på pelhamet och det blev mycket galoppjobb och hon blev ordentligt svettig :) Men sen så äre ju så varmt ute runt 25 grader så det är ju inte så konstigt att hon blev jättesvettig :)

Sen red vi ner till älven och plaskade lite med de :) Tingis var väääldigt skeptiskt till att gå ner men sen när jag väl fått ner henne tyckte hon att det var riktigt skönt :)

Men vi badade bara benen på de för att det är ganska strömt :) haha hon var såå sööt hon körde ner mulen i vattnet och blåste ^^, lilla söötponny<3

vi ska försöka rida till baggböle någon dag och bada med de :) det ska bli kuul!! :D

Sen for vi till hissjö för att hämta Maja hos Venla och de hade vääääääääääääärldens sööötaste hundvalpar på 5 veckor!!

asså man blev ju bara huuuur kääär som helst!! De var de söötaste jag någonsin sett!!<3

nu har jag kommit hem duschat och bytt om inför midsommar firade :)

Ska foto lite nu under midsommar så det kommer nog in lite sommarbilder på bloggen sen men nu ska jag gåå pusshejj<3¨








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback