Goodmorniiiing

Solen skiner, första dagen på sportlovet och jag ska få gå på stan med Manda!!! Kan det bliiiiiiiii bättre? :D

Har typ inte gått på stan på 2 månader :O det blir liksom inte så mycket tid över när man har en liten gulltuss i hagen i stallet :)
Haha, hoppas ni har sovit gott iaf för det har inte jaag :) Näe men jag gick och la mig typ 11 och sen så vet jag inte om jag somnade eller inte men då tittade jag på klockan igen vid 1 och sen så somnade jag och drömde att jag red Shakira igen och sen så vaknade jag klockan 3 och sen somnade jag igen och då fortsatte jag rida Shakira och sen vaknade jag 5 och sen somnade jag igen och sen så tävlade jag Shakira och sen vaknade jag klockan 7 och då steg jag upp :P haha sjuukt konstigt det var :P

Det verkade vara några som ville att jag skulle ha en tävling här i bloggen (Eller det är 3 stycken som har skrivit nu) och jag hoppas det är fler som vill det så ALLA som vill att jag ska ha en tävling i bloggen räcker upp en haand!! hahaha okej kanske inte men ALLA som vill att jag ska ha en tävling i bloggen skriver en komentar :P Det lät bättre va?:P

aja, kan lägga in lite skabbiga ego bilder på mig från igår. haha hade både dålig hår dag och smink dag!! inte okej ^^,










jaa, vi kör seriösast.se häär men det är luuuugnt :P nu ska jag klicka runt lite grann puss vi sees<3 hinner kanske uppdatera igen innan jag åker till stan om inte så uppdaterar jag när jag kommer hem från stallet ikväll, hare bääst pusshejj<3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback