proppen till vännes är ute :D

Tjoohoo Proppen till vännes är ute :D Det är en 3 dagars tävling men jag kommer nog bara vara med på lördagen och kanske söndagen :) Blir att hoppa L:C L:B

TAGGA NURÅÅ!!!! :D

(hehe jag vet att det är över 1 månad bort men ändåå ^^, )






» ?

Är jag för stor att rida en shettis?

jag är ca 163cm å väger ca 40.

2010-03-21 » 08:11:34
» w :)

kunde inte kommentera inlägget över..

men varför säger du att du är tjock i skolan hela tiden, om du skriver nu att du inte är tjock? :o.

du är ju den smalaste som finns ju!(:

(på ett bra sätt alltså).

2010-03-21 » 19:50:09

vad fin ponny du har :) min syster var också på den där tävlingen i hippo :)

2010-03-24 » 10:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback