Seeeeeeeg

Orkade inte uppdatera när jag kom hem för då var jag så hungrig och sen dog jag i soffan framför TV:n ^^,

I stallet var jag väädligt ambitiös och ren mockade hennes box, bytte vatten i vattenhinken, packade hö, tog in och borstade sööt ponny, red barbacka i skogen ett tag och sen travade jag lite på banan sen och hon var gryyyyyyyymt fin :) Sedan så gav man ponny mat och skickade ut henne i hagen igen :) då blev det att sy ihop hennes innetäcke och sedan gå ut och mocka hagen. Usch vad tungt det blev att baxa upp en full skottkärra från hagen sen men duktig som jag är så lyckades jag ^^, Sen så drog man en svamp med läderbalsam över "bling bling" tränset och sedan tog man bussen hem :)

Imorgon så ska ju Maja dressyr träna inne på hippo så jag kommer inte ha något att göra på hela dagen imorn!! :O
Blir väll typ att tråka runt och uppdatera tråkiga och ointressanta blogginlägg och kanske ta ett bad och träna borde jag faktiskt göra om jag orkar... suck vilken trååklig dag. Fattar verkligen inte vad jag gjorde på dagarna innan jag skaffade Tingis ;) Jag blir så himmla rastlös när jag inte kan åka till stallet för då vet jag inte vad jag ska göra hemma. och då blir det mäst att jag växlar mellan datorn och tv:n + att jag antlagligen äter någonting hela tiden eftersom när jag har tråkigt äter jag :P haha låter lite konstigt men så äre faktiskt:P Ingenting jag är stolt över precis men så länge jag har något att göra så småäter jag inte hela tiden :P känner att det här blev ett väldigt blandat inlägg men men nu ska jag gåå vi hörs imoorn<3

 me right now





» Jenny

har aldrig riktigt fattat vem maja är? (A) är det din medryttare eller? :) älskar din blogg! kollar flera gånger/dag om du uppdaterat :]:]

2010-03-08 » 21:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback