Snö äckel väder igen...

Som alltid när jag ska rida Esset så börjar det snöa och blåsa och det blir ett superäckligt äckel väder!! :O
Men det gick faktiskt riktigt bra! :D Det var typ första gången hon hoppade oxer med ryttare :D Hon var faktiskt jätteduktig men hon hade vääääldigt svårt att veta vars hon ska hoppa av så bilderna på oxern ser otroligt roliga ut och jag fattar inte att hon inte kraschade i mitten av hindret så långt ifrån som hon hoppade :P Man skulle lätt kunna ha stället ett hinder framför oxern och hon skulle ändå ha klarat det :P

Sen hoppade vi som på en 8 volt och det gick faktiskt riktigt bra :) Vi fick in ett jättebra flyt och hon hoppade jättefint :) Sen avslutade vi men en liten bana :) hehe typ halvt igenom, snett igenom och långsida :) Det gick verkligen superbra :) Sen när jag travade av henne så var hon så gryyymt fin!! Jag fick verkligen till att hon skulle gå i en högra form utan att krulla ihop sig och fortfarande länga på steget :) Hon var fått ett superbra steg nu verkligen :D

Vi hoppade 50 idag så nästa gång ska vi höjja och pröva att hoppa 60 :) Men på en bild är hon så grymt högt över!! Lådan som står bredvid var ca 65-70 och hon är ju nästan över den :O

aja, men här kommer bilderna :) Haha och det blev inte så superbra bilder för Alex är bra på allt förutom att fota hoppbilder... hahaha<3












Asså kolla vad högt över hon är!! :D haha sen ser jag ut som en liten 4 åring på bilden hahahahahaha :P

 HAHAHAHAHAHAHHHA!!! jag haaar faktiskt en midja men ser syns inte ritkigt :P ahahhahahahahaha



Asså kolla vars hon hoppade av!! :O helt galet att hon inte kraschade :P Tur att bilden på hindret blev skarp iaf :P









 haaha, hon hoppade det faktiskt men det ser bara otroligt konstigt ut på bilden :P





Hahahah, jag trooor vi ska träna lite mer på oxrar faktiskt :P Om hon ska hoppa sådär LÅNGT så kommer hon ju dör efter ett tag :P

Sen tog jag in och pussade på Tingis och gav henne mat oc bytte täcke på henne till vintertäcket eftersom hon frös.. Men sen fick hon upp värmen igen :)
Imorn blire det banan på hacket :) kanske lite markarbete... om jag orkar ^^,






SV: haha, vi får väl se^^,

2010-03-25 » 18:10:32

är det inte halt eller hårt på ridbanan?

2010-03-25 » 23:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback