Hoppträning - Gymnastik

kunde ju inte uppdatera tidigare eftersom jag hade hoppträning idag :)

Hade mer som gymnastik hoppning och först hade vi mycket travarbete över upphöjda cavaletti :)
Gick sådär hon ville gärna galoppera över de istället för att trava men sen gick det rätt bra :) Sedan hoppade vi en liten bana med gymnastik hinder så som studs och  några små hinder med ett galoppsprång imellan och sedan en linje med 4 galoppsprång imellan :) räcke till oxer.
De första gångerna jag hoppade den lilla banan var jag ganska okoncentrerad och red som på väntan och blev som 2:a och sen när vi hoppade banan för 3 gången tror jag det var så då kom jag till ridning :) Är jätte nöjd med henne men jag kunde ha skärpt ihop mig. Vi hoppade inte spec högt hade mäst bara lydnad och kunna få tillbaka henne :)

just nu sitter jag och tittar på Eurovison song kontest det är ju semifinal :)

aja, men nu ska jag gåå ha det bra pusshejj<3






söt bild hörru ! :DD

2010-05-27 » 22:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback