I must confess that I feel like a monster

Slutade ju typ halv 12 idag så det var chill, gick ut med hunden en sväng och det första han gjorde var att slänga sig i snön och rulla sig:P haha, jag fattar inte riktigt varför han gör så men det kanske kliar i hjärnan på honom:P Men tur att han är söt då^^,

Idag har ju Maja Tingis också och jag skulle egentligen vara med Becca men de blev ingeee så i dag har jag väll tid att... jaa göra massa saker men jag vill få tag på Manda för hon svarar inte i mobilen och det stöör mig!!^^,

Iallfall så har jag laddat in lite bilder på datorn som jag hade på min mobil så jag tänkte lägga upp några bilder senare^^,

Just nu så lyssnar jag iallfall på musik på spotify ett band som heter Skillet och de är riktigt grymma!!:D
Älskar rösten på han som sjunger, ganska så raspig och hääärlig!<3
Om ni gillar min typ av musiksmak bör ni lyssna på de bandet!

aja, nu ska jag kolla runt lite vi hörs senare och fortsätt fråga saker^^,<3

 våran transport^^, snygg va?<3



 skulle jag passa i glasögon:P?

 när hon hade kolik...<3

 





Vad tycker ni? Passar jag bäst i blond eller brun?<3





MIN MOBIL HAR VART HELT OLADDAD SÅ TOG INTE MED DEN PÅ SKOLAN IDAG, MEN JAG SKA GÅ OCH LADDA DEN NU OCH SE VAD DET ÄR FRÅGAN OM!



oj varför skrev jag med stora bokstäver? :)

2010-11-17 » 15:02:29
» moa

Bäst i blont tycker jag:)

du var heltklart finare i det!:)

2010-11-17 » 19:36:35
» Saga

brunt helt klart :D

2010-11-17 » 20:53:44

blont :)

2010-11-18 » 17:26:38

LÄGG UT BIDLER PÅ HUNDEN! :D

2010-11-20 » 00:03:39
» K

Jättefin i brunt :-D

2010-11-20 » 20:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback