When I know in my heart it's not you

Jag hatar verkligen söndagar!!

De enda man gör på dagarna är att gå omkring som ett rastlöst spöke och vänta tills klockan blir 3 så man kan åka ut till stallet och börja fia och sen är det superbästig hoppträning och sen när man kommer hem har man tråkigt igen och sen får man ångest över att det är skola imorn och blääääääääääääääää!!

aja, har iallfall under morgonen legat i soffan och tittat på Miami Ink och sen blev det en promenad med Basse och sen städa mitt rum.

Visste ni att jag älskar verkligen tatueringar! Tycker det är jättecoolt och jag har redan planerat mina två första^^, En i nacken och en på höften och de kommer att bli awesoome!! Men det är ju 3½ år kvar tills jag är 18 så jag får ju vänta ett tag till... men jag tror ändå inte att jag kommer ändra mig men vi får väll se ^^,
Kan ju iallfall ge en liten ledtråd till vad de blir för motiv^^,

Men nu ska jag gåå vi höörs pusshejj<3

  ^^,






» Elin

Ja han är riktigt bra! :)

2010-10-17 » 20:22:12

de är ju inte säkert att du har kvar tingeling då(;

2010-10-18 » 21:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback