By you'r side

Har nyss kommit hem från skola. Hade A-pass sista 2 timmarna så då passade jag på att börja läsa en ny bok eftersom vi ska ha bokredovisning om 2 veckor och boken jag nyss läst ut är så extremt jättekonstig att man absolut inte kan redovisa den! Jag fattade typ ingenting av den så då blire ju väldigt svårt att redovisa den ^^,

Maja har ju Tingis idag också... så jag måste roa mig själv... igen..

det suger iallfall!!


Har ialfall funderat på lite grejjer jag måste/vill köpa nästa gång jag far på stan^^,

1. Nya Jeans!! (VERKLIGEN JÄTTEAKUTBEHOV!!)
2. Rosa tights
3. Stövletter
4. T-shirt/Linne/Tunika (Eller liknande)
5. En till svart hårclip eller någon annan färg.
6. Nagellack
7. Handväska

o.s.v haha men jag måste verkligen köpa ett par nya jenas. haha jag kan ju säga att det är med ansträgning jag lyckas knäppa knappen nu och sen känner man sig som en stoppad korv haha inte okej:P

aja, nu ska jag gåå vi höörs pusshejj<3










hahah ja det är så sjukt dåligt ska aldrig köpa det igen!



ah det från goodie bagen var asbra!! snygg färg och håller bra ,det gillas:D

2010-09-08 » 15:36:46

Du Borde Köpa En Färgglad Hårslinga, Det Är Jätte Snyggt! Såg Att Kenza Hade En Sån På Ett Läsar Möte. Det Var Hur Snyggt Som Helst :D

2010-09-09 » 16:05:16

emo med blont hår...snyggt..NOT!

2010-09-09 » 19:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback