As you walk away you'r fotsteps get louder

Hoppas ni haft en treevlig dag för de har då jag haft :) Har legat ute i solen med Becca i typ 4 timmar och de var såå skönt! Eller ibörjan var de inte så skönt eftersom de båste supermycket så man frös ju ganska mycket eftersom vi hade bikini men sen kom jag på att om man låg bara på madrassen så tog vindskyddet den mästa blåsten:)

Så nu börjar mitt ansikte bli fullt av fräknar och skifta i grisrosa...snyggt -.-'

Iallfall så dröjjer de nog inte så länge innan mamma kommer hem så då blire nog att åka ut till stallet vid halv 5 eller nått, ska hinna rida innan stallmötet :)

Sen så blire att dra in henne till Hippo på tisdag eftersom de är dressyrträning som jag ska ta istället för Maja och sen så får Tingis sova på hippo för på onsdag morgon så äre extra träning med DIV 1 laget så de ska bli kuuul!:D<3

Näee nu ska jag göra nått vettigt pusshejj<3






sv:jaha okej, men jag tycker du är jätteduktig, så om du nt har ngt emot d får du mer än gärna göra en åt oss!:)

2011-04-18 » 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback