I'll fight to the end for you

Fattar typ inte hur det kan vara typ "sommar" redan! <3

Iallafall ska man möta upp Manda på stan vid 11 och sen så kanske Maja ska ha Tingis idag så då far jag bara ut å tar insläppet ikväll :)

Ååååhhh imorn kommer förmodligen påååånnniiii!!!!:D Antingen kommer han imorn sent på kvällen typ efter 9 eller så kommer han på onsdag förmiddag^^, Vilket betyder att jag isåfall bara går halvdag i skolan igen:P

Kommer ju gå halvdag på tisdag för att jag har moppekörning 14.20 och sen kommer jag gå halvdag på torsdag för att jag har moppekörning!:P Känns ju inte heeeelt fel kan man ju säga!:D

Är smått irriterad nu ocså för jag känner att en förkylning börjar komma krypande. Halsen gör ont och sen är jag små hostig...INTE OKEJ!! Varför ska jag alltid bli sjuk när jag kommit igång å tränat!? Fattar inte det! Det är typ inte meningen att jag ska vara hurtig, jag ska väll bli en tjockis som ligger i soffan och käkar chips och godis varje dag istället, haha fast jag säger inte nej till chips å godis precis(A)

Näe nu ska jag hitta på något att göra medans jag väntar på att klockan ska ticka vi hööörs pussshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback