This is the world as we know it

Våra hästar verkade orörda vilket kändes bra! Är väldigt glad att vi har hagarna på baksidan om stallet iallafall så man måste gå upp på gården och igenom stallet för att komma dit.
Känns iallfall tryggt att få flytta hem de igen på söndag!
Fast å andra sidan om de hade försökt rida Tingis hade hon förmodligen slängt av de ordentligt för hon har väldigt svårt för småbarn..

Iallfall så fick Maja ta Tingis och jag tog Gucci och sen red vi bort till Granhäcken :)
Prövade att rida Gucci på pelhamet idag igen och de funkade rätt bra, de blir något för skarpt i traven men funkar hur bra som helst i galoppen då han fick mycke enklare att samla sig och stabilisera upp sig och ta stöd på bettet utan att hänga fast och dra som han kan göra. De där bettet kommer bli super att galoppträna på!:)
Känns bra att veta att jag har 4 bett att variera honom på 5 om man räknar med hacket:)

Imorn planeras de iallafall att fara in med båda på hippo då jag ska hoppa båda!:)
Kommer nog börja rida Tingis och sen Gucci. Förhoppningsvis sköter sig båda super och har jag tur kanske pappa filmar lite också:) Skulle de inte vara lite kul att se film på Tingis nu när de har varit väldigt mycke Gucci? :)


oupplagt bild på Gucci från när han nyss hade kommit:)





tycker om att se film på dej och gucci!!! ni utvecklas verkligen!!!

2011-08-20 » 09:41:08
» Anna

Vad snygg har är din nya! :)

2011-08-20 » 19:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback