Don't let me down

Sitter på skolan nu och har jobbat A-pass och har gjort klart alla skrivar sak på mitt BP ( engelska ) och har bara inlämmning för rättning kvar innan jag kan ren skriva och sen ska jag bara göra lite småsaker, allt ska in nästa fredag så de kommeee jag hinna:)
Slutar iallfall om 20 minuter och planerar dåå att fara iväg till stallet och rida båda eftersom Gucci behöver få röra sig och Tingis fick vila igår eftersom hon inte hadee nå brodd men de fixade vi igår och dåå blire rida:) Nu har de ju kommit snö också så har jag tur går de ju eventuellt att börja trava lite smått:)
Näe ska försöka vara aktiv de sista 20 minuterna och försöka göra lite mer på mitt BP vi höörs:)





Följa varandra via bloglovin? :) Fin blogg btw :D

2011-12-06 » 15:51:32

Följa varandra via bloglovin? :) Fin blogg btw :D

2011-12-06 » 15:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback