You can't live whitout me so why aren't you dead yet?

Då kan man pricka av en snöig och mysig barbacka tur i skogen från "att göra" listan idag så nu blire att spendera kvällen i soffan med en datorn vilket passar mig utmärkt just nu när man är halv seg, fast vi ska ju ha middags gäster också så jag får väll go på tv någon annan stan för de lär ju snacka hela kvällen så man knappt hör vad de säger på TV -.-' Men ikväll äre ju premiär för Let's Dace och Helena Lundbäck ska vara med som ni säkert vet så nu jäklar hoppas jag hela ryttarsverige hejjar på henne!!

Känner mig sjuuuukt shopping sugen och jag vet precis vad jag vill köpa men jag kan inte beskriva de och jag vet inte vars de finns för jag har aldrig sett de förutom i mitt huvud men när jag ser de någonstans så kommer jag veta att de är preciiiis det jag letar efter! Haha ni fattar problemet vaa? Jag får väll börja designa mina egna kläder fast jag behöver inte sy de^^, Det får någon annan göra, jag vill bara bestämma hur de ska se ut, guuud så underbart de skulle vara! :D

men hörrnii ha en suuper fredagkväll såå hörsviii<3






kan du inte börja skriva deT och dOM istället för "de" hela tiden :] blir så tjorvigt xD

2011-01-07 » 20:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback