You'll never see me fall

Kände för att ta en sovmorgon idag och klev upp runt halv 11, skönt!
Vädret har en så länge inte bjussat på nått regn men de är jättekvavt ute och 20 grader varmt och då och då hör man hur åskan mullrar. Ganska mysigt faktiskt^^, Jag har alltid gillat åskan!

Iallafall så har jag kollat startlistorn inför imorn å i L:dn startar jag först av D-ponnysarna och i L:cn tror jag att jag var 8 eller nått sånt:) Har också häst nr 17 så de ska jag komma ihååg!
Kommer fara ut till de senare idag/ikväll för de är så varmt och kvavt ute nu att de kändes jobbigt att rida, fast å andra sidan kommer de säkert börja regna senare men de blir bara lite svalkande och skönt(A)

Näe nu funderar jag på att käka typ frukost/lunch och sen kanske jag ser en film eller nått sånt:)

Aaa, jusste visst kan jag visa bilder på hur mitt rum ser ut:) Skulle ni vilja de?

tillsvidare får ni ha en bra dag pusshejj<3

 ja å älskling i stöcke förra året<3

update! Nu började de regna -.-'





Ja visa bilder på ditt rum, skulle va superkul :D

2011-07-02 » 23:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback