It's a state of mind

Tänkte bjuda på min gårdag i bilder nu när de gick att ladda in de:)





Satt vid kajen med en underbar flicka tills jag for ut och betade en liten röd ponny :)




Sen tog jag in och pussade lite på henne ^^,



Sen gick jag ner till Gucci på betet.





Sen skulle jag försöka fånga honom vilket inte var helt enkelt eftersom han bara sprang iväg -.-'



Men efter ett tag fick jag fast honom och tog in han medans han gjorde konstiga grimager :P



Sen pussade jag lite på honom också^^,



Sen longerade jag en stund på banan.





Sen for jag hem och efter ett tag kom Becca till mig och vi pluggade moppe och vi fick godkänt för första gången!!:D



Sen så gick vi ut och fick för oss att klättra i träd^^,



Sen satt vi ute på våran baksida och snackade till halv 12 innan Becca for hem :)

Var en riktigt bra dag igår faktiskt!:)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback