Stay with me, thats what I need right now

Känner mig allmänt stressad hela tiden och kan inte riktigt slappna av och de är sjukt irriterande! Har inte kunnat sova ordentligt på hela vecka heller. Har typ gått och lagt mig vid 10 och sen legat och vridit på mig tills 12 tills jag somnat för att vakna igen vid 1 och sen somnat om och sen vaknat vid 3 och sen vaknat igen vid 5...Kan ju säga att det inte är sådär superkul! Så är verkligen dödstrött nu på kvällarna och sen så hade jag ju massa skolarbete som skulle vara klart och sen har jag inte kunnat sova så de är en av anledningarna till att min uppdatering har varit superdåålig.

Iallafall fick skrutt ponny vila idag och sen hade jag insläpp och sen imorn så blire att spendera hela kvällen i stallet för att packa och fixa inför lördag då transporten ska rulla 7 vilket betyder att klockan ringer 5 på lördagmorron...Men det ska bli kul med tävling så man får väll sova de 2 timmar de tar att åka till skellefteå :P

Näe nu ska jag titta på de avsnittet av ponnyakuten som jag inte hunnit se och sen så tänker jag sova. Behöver all sömn jag kan få så godnatt vi hörs imorn om jag hinner :)>3



A jusste till dig som ville så visst kan jag försöka lägga ut lite outfit bilder de dagar jag orkar och hinner :)






» Elin

Ja det borde man, hah! :)

2011-03-17 » 20:51:34

kan inte du lägga ut en smink video ?:)

2011-03-17 » 21:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback