Looking for a reason to stay

JAG HATAR REGN!! Det började regna precis innan jag skulle gå ner till bussen. Sen så spöregnade det exakt hela tiden och de regnar fortfarande för den delen.... Sen så pajjade strömen också så inga torkskåp eller lampor fungerade så de var väldigt mörkt i stallet kan man ju säga. Var ute en tur med Signe och Gaggiz först med Tingis och sen hade jag tänkt hoppa Gucci men eftersom de regnade så red jag bara kanske 30 minuter på banan i skritt trav och galopp och de gick bara braa :) Sen hade jag insläpp och hästarna var dyngsura och hungriga och sen såg man ingenting och sen var jag genomsuperblöt! Kan ju säga att de här var en av de mindre roliga stalldagarna -.-'

Nu har jag iallfall tagit en varm dusch och hoppat i myskläder och ätit tacco middag och nu ska jag bara slappa ikväll :)

Imorn blire att känna igenom Tingis på banan i alla gångarter och antingen rider jag i skogen eller så kanske jag hoppar lite på banan med Gucci, Sen ska jag ju fixa allt inför tävlingen på söndag! :D

Näe nu ska jag fortsätta se på tv vi hööörs pusshejj^^,<3









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback