Every time I see those eyes I melt inside

Sista dagen på praon idag vilket var lite tråkigt men de tog våra mobilnr och sa att de kommer att ringa ifall de någon gång behöver extra personal, visst låter de suuper!?:D

Till dig som undrade så praoar jag på PAUS, fiket i UP2 gallerian, den dära silvriga saken i mitten(A) Verkligen grymt ställe!

Nu är jag iallfall hemma och väntar på att pappa ska komma hem så vi ska fara ut till stallet tsm:)
Ska rida båda lite snabbt på banan och känna igenom de inför imorn och pappa får hjälpa till med insläpp och lite praktiskta grejer, han är så duktig såå!(A)

Näe nu ska jag börja röra på mig och kanske byta om vii hörs:)

btw, till dig som undrade om designer och sånt så är jag inte speciellt bra på de, just nu fixar Minette allt sånt åt mig men jag vet på ett ungefär hur man gör eftersom jag la in mina egna tidigaree så klicka istället in på www.surfryttarna.blogg.se och fråga Minette hon kan förmodligen förklara bättre än mig:)

Nu hör jag pappas bil så vi hörs!:)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback