Day 2

2. När och varför började jag rida.


Jag tror jag redan har berättat de förut men jag tar de igen isåfall:)

Jag började rida när jag var 6 år och då började jag på "ridlekis" på hippologum. Jag började rida för att mamma har hållit på med hästar när hon var ung och ville att vi också skulle göra de och då blev de såå och sen den dagen har jag älskat sporten!:)<3

Jag hittade en gamm bild från sörgården där jag rider Billy :P ( klaga inte på lägden jag vet att jag är förlång men jag var inte förtung ) Idag blire väll slapp hemma. :/ Har haft huvudvärk hela dagen för Panodil hjälper inte på mig. :/ Hoppas ni alla andra har en superdag :D I morgon äre ju Teori som sagt ska bli kul de med :D Sen har jag ju Dea hela helgen + måndag och Torsdag :D Har lagt upp en plan över att jag varanan dag ska rida på banan och varanan i skogen/byn :D Sen äre ju tandläkaren på onsdag dårå. Känner mig ju riiktiigt taggad :( Aja hoppas mina tänder är fina och rena :P Sen fyller jag ju år på lördag:D Hihi jag kommer ha Dea på min födelsedag :D hihi 13 år snaart :D inte för att de är så himmla specielt med att fylla 13 bara det att man blir tonåring. Jag vet att jag kommer få ridbyxor av mamma för vi beställde dem. :D Sen ett spel a´v min faster. " My horse and Me " heter det och de verkar vara kul :D Aja nu äre blogg dags sees :) www.jojiiz.blogg.se

Hahaha, hittade en gammal bild från sörgården, när jag fick pröva rida Billy bara för att:P






hahaahahahahha !!! minnen <3

2011-09-25 » 20:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback