I'm not gonna wait for you anymore

Hoppträningen med Tingis gick suuper igår och de känns så jävla bra!! De känns verkligen som om jag har fått min ponny tillbaka<3 Hon tycker de är så kul, bjuder och tar tag i hinderna och de känns bara helt underbart bra!<3
Hoppade en liten bana på runt 90 och de gick bara super, inga problem alls:D
Överlycklig!
Blir tyvär ingen film då vi inte tog me nån filmkamera(A)

Iallafall idag slutade jag då halv 2 och tänkte att " åh vad bra då kan jag fara ut till stallet direkt" Men nu har Holmsundsbussjävlarna ändrat sin tidtabell och avgångsplatser så de står inte vilken tid den avgår från Gimo och inte vars heller -.-' Tror jag får psykbryt!!
Så nu måste jag sitta hemma och vänta tills pappa kommer hem och kan skjutsa mig. Vilken förmodligen blir nån gång vid 4 och då pajade hela min planering.

Näe, får väll hitta på något att göra tills dess helt enkelt..







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback