I'v come to realize

Imorn så ska jag fara ut och rida Tingis på morgonen när jag vaknar, Maja ska rida Gucci efter mig ( han och Tingis går ju på detox ) sen så blire att fara ut och springa med sen och blir att peppa Maja nu som ska följa med eftersom hennes kondition suger ^^
Sen ska jag vara på hippo vid 3 och träffa Eva Jonsson, min mentor, och vi ska ha lite mental träning eftersom jag ständigt lyckas fucka upp min ridning på tävling med Gucci nu mera. Sen har jag även pratat med Sussi, min tränare, och hört ifall jag får komma och träna med honom på söndag. Han stannar ju hemma från Vännäs tävlingen på lördag då jag bara åker med Tingis.

Nästa tävling med Gucci blir V. 19 och då är det i Vännäs igen. Är en 2 dagars då jag än så länge har anmält honom till första dagen L:c L:b och med Tingis har jag än så länge anmält L:b+5 andra dagen. Men får se hur det blir..
Men just nu måste jag bara plocka ihop mig själv och börja fundera på varför jag förstör för mig själv på tävling med Gucci. Han behöver det verkligen inte! Jag vill verkligen göra det bra för honom och ändå lyckas jag göra allt fel. Vill inte att han ska börja bli osäker på mig.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback