You better run faster than my bullet

Är uppe med tuppen och släpper ut hästarna i de underbara vädret! Är 13 grader redan och inte ett moln på himlen så hästarna har naken debut i hagen för iår!:D DET om något är ett sommartecken!
Iallfall så igår kväll hände inte mycket har haft huset för mig själv när Maja sov hos borta och mamma å pappa är i lycksele. Inte precis världens mysigaste känsla att vara ensam hemma i ett litet hus ute i skogen men det gick ju bra ändå (A).
Idag iallfall så ska jag hoppträna Gucci i stöcke klockan 1, sen ska jag skritta Tingis. Planerar också att ikväll fara en sväng till Manda för hon ska hjälpa mig med min matte..har ju nationella på onsdag och jag fattar typ ingenting :S

Sen till en fråga som jag fick så Maja är min lillasyster, haha det kanske aldrig riktigt har framkommit men aah de är min lillsyrra (A)
haha på båten!





» Nilla

Vilken fin blogg du har, är allt bra med dig? :)

2012-04-29 » 11:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback