It's not a burden it's a curse

Idag har det regnat nästan hela dagen vilket har sugit ganska hårt, det gör ingenting om det regnar på kvällen/natten men just under dagarna känns lite jobbigt.
Mamma och pappa har kommit hem nu iallfall och de är verkligen äckligt bruna! Inte avundsjuk alls nej nej...
Något som är lite små roligt är däremot att deras resväska är kvar i spanien eftersom de på flygplatsen schablade bort de, fast det tycker inte mamma och pappa^^
Förövrigt så lever jag fortfarande och jag får behålla min piercing! 
Känner mig sjuukligt glad över det och nu ska jag ta hand om den så bra som jag baara kan^^,
Men nu blir det sängen efter en lång dag gonatt<3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback