Never look back it's over

Då var men helt enkelt 1 år äldre.
Har faktiskt tänkt på det att när folk frågar " känner du dig äldre nu" så gör man verkligen inte det.
Ålders känslan kommer inte över en natt utan den kommer under året och alla dess händelser, som gör att när man sen fyller 17 kan säga att jaa, jag kände mig äldre!

Iallfall idag så var det ju nationella prov i svenska, läsförståelse... jag brukar ha väldigt lätt för läsförståelser men den här var riktigt svår! Det kändes som om jag inte skrev tillräckligt bra svar för jag fick svårt hur jag skulle formulera mig.. jag brukar aldrig ha svårt att formulera mig i text men tydligen idag:S
Sen skrev man ju So prov sen efter lunch och jag tror de gick rätt bra iallafall.
Sen blev de bussen ner till stan och möta upp pappa för att sitta på pappas handledarutbildning för körkort som man måste va med på och det tog 3 timmar.
Sen blev det hem och fira mig med familjen å mormor å morfar:)
Funderar iallafall på att ta en tidigkväll nu efter en lång dag, gnatt<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback