We can never say never while we don't know

Är hemma idag, känner mig icket pigg med feber i kroppen :/
Iallfall så kan jag ju passa på att svara på de frågor jag fått^^,

hur hade ditt liv sett ut om du inte haft dina hästar?
bästa minnet - ett med tingis/gucci - ett med vänner/familj!
hur tror du att ditt liv ser ut om tio år?
vem är din bästa/närmsta vän?
vad vill du jobba som?

  • 1. Jag kan verkligen inte föreställa mig hur mitt liv skulle sett ut utan de! Jag tycker nästan det är jobbigt ifall hästarna får vila eller så för jag blir så otroligt rastlös och typ klättrar på väggarna och går runt och sucka:P Men jag skulle förmodligen ha mycket mera fritid och möjlighet att träffa kompisar och sen skulle jag nog vilja börja i boxning eller typ cross^^,

  • 2. Kan inte riktigt komma på något bästa minne men jag kommer aldrig glömma L:a debuten, derbyt när hon var helt otrolig! Men sen har jag såklart massa mysminnen och annat som jag aldrig kommer glömma. Med Gucci måste det nog vara L:b debuten när han var såå himla duktig och jag var huur stolt över honom som helst, men vi har såklart också massa mysminnen^^ Ett underbart minne med vänner är tex, när jag och Manda åkte till stockholm, men också valborg och bara mysiga sommar dagar när man satt ute och pratade typ hela natten. Ett minne med familjen måste vara i 4an när vi åkte till Thailand eller nu i sommras när vi åkte på kryssning:)

  • 3, Har verkligen ingen aning, jag hoppas att jag fortfarande har häst och kanske bor i södrasverige, men tiden får helt enkelt visa:)

  • 4, Min närmsta vän är Manda, jag räknar inte som bästa vän längre.
  • 5, Jag vet inte riktigt vad jag vill jobba med, Det skulle ju vara kul att kunna jobba innom hästsporten kanske som beridare eller något sånt, men då måste jag bli mycket bättre på att rida. Annars gillar jag att skriva så kanske journalist av nåslag, men samtidigt är jag intresserad av psykologi, haha har verkligen ingen anining men nått blir jag ju iallfall och tydligen tjänar man inte så bra på att vara soffpotatis så :P







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback