We'll never stop beliving

Flugorna här i Stöcke måste verkligen vara de värsta som finns, det finns verkligen inget värre än stöckeflugor!!
Får psykbryt!
Har nyss färgat bort min utväxt och det blev ganska bra, känns fräschare nu iallafall:)
Imorn är planen att ta bussen in till stan vid 12 och vara med Manda och Patric blir förmodligen bara innomhus chill eftersom det ska regna och åska nästan hela dagen. Men sen på kvällen så ska Manda sova hos mig och då ska vi faktiskt ta och gå från henne till mig! Det är ungefär 1,6 mil till mig från henne så det bör väll ta runt 3 timmar att gå, haha ni tycker förmodligen att det låter som om vi är dum i huvudet men det ska faktiskt bli kul att gå, bara för att liksom!
Tingis får en vilodag imorn och Maja ska fara ut och skritta Gucci som behöver röra på sig :)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback